logo
امروز : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۷
[ شناسه خبر : ۲۳۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه ایجرود:

بصیرت و دشمن‌شناسی ضامن حفظ انقلاب اسلامی است

بصیرت-و-دشمن‌شناسی-ضامن-حفظ-انقلاب-اسلامی-است

امام جمعه ایجرود با اشاره به بصیرت ملت ایران در دفاع از انقلاب اسلامی گفت: بصیرت و دشمن‌شناسی ضامن حفظ انقلاب اسلامی است.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام مقدمی با تاکید بر اینکه پشتیبانی از ولایت فقیه در هر زمان نشان از بصیرت انقلابی مردم ایران اسلامی دارد، اذعان کرد: آگاهی مردم ضامن حفظ نظام اسلامی کشور است.

حجت‌الاسلام محمدباقر مقدمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تاکید بر اینکه مسئولان کشور باید در عمل به منویات رهبر معظم انقلاب عزم راسخ‌تری بکار بگیرند، اظهار داشت: از شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکر می کنم که سند 2030 را لغو کردند.

وی با اشاره بر اینکه دشمنان ملت مظلوم جهان اسلام مورد هجوم نقشه های متعدد قرار می گیرند، افزود: دشمنان اسلام هر روز برای از بین بردن اسلام فتنه های متعددی را بکار می‌گیرند.

امام جمعه ایجرود با بیان اینکه دشمنان دلسوز دین اسلام نیستند، تصریح کرد: آمریکا خواهان جنگ فرسایشی است.

وی با اشاره بر اینکه مسئولین در خدمت به مردم باید صداقت داشته باشند، ادامه داد: اتحاد و اتفاق بین قوه قضائیه، مجریه و قوه مقننه باید بیش از پیش باشد تا نقشه‌های شوم دشمنان به خودشان باز گردد.

حجت‌الاسلام مقدمی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران امنیت و اقتدار خود را مدیون خون شهدا است،عنوان کرد: مسئولین شهدا را الگوی خود قرار دهند.

وی با تاکید بر اینکه پشتیبانی از ولایت فقیه در هر زمان نشان از بصیرت انقلابی مردم ایران اسلامی دارد، اذعان کرد: آگاهی مردم ضامن حفظ نظام اسلامی کشور است.

امام جمعه ایجرود با اشاره بر اینکه سی ویکم خردادماه سالروز شهادت شهید دکتر چمران است، بیان کرد: عشق به دین اسلام و خدمات به مردم هدف والای این شهید بود.

وی با بیان اینکه اول تیرماه آغاز هفته قوه قضائیه است، گفت:اتحاد بین مردم و مسئولین هیمنه دشمنان را بیش از گذشته در هم می شکند.

منبع: ایجرود خبر

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۵
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۰۹
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴